Sunday, November 21, 2010

MY dAIRY





20-11-2010: awal pagi ku seperti orang lain....selesai solat subuh aku bersiap sedia kerana ada ada tugas di pdk (pusat pemulihan dalam komuniti). Mengenakan baju T sukarelawan kebajikan,aku mengenakan
jeans, selendang kelabu aku melangkah dengan penuh semangat ke PDK, kerana hari ini di PDK
Maybank Bagan Serai, maybank parit buntar dan Marrybrown menganjurkan majlis Cahaya Kasih.Satu program yang mana kakitangan bank dan restoran ini turun secara sukarela mendekati anak-anak istimewa di Alor Pongsu ini. antara acara yang mereka adakan ialah nyanyian kakitangan Maybank. Mereka menyanyikan 2 buah lagu iaitu lagu koperatmaybank dan lagu senyum. apa yng membuat aku tersentuh, semua pelatih pdk menyanyikan lagu senyum sambil melambaikan tangan. mereka bukan sahaja membuatkan aku tersentuh malah membuatkan semua sukarelawan maybank itu ceria. wah... kesimpulannya memang best la program ini..

selesai program tu.. aku tanpa membuang masa lagi menghadiri 1 majlis pertunangan (Norfadilah Binti Asmuni), dan 2 majlis perkahwinan (Norbazilah Nuzi dan Siti Sarah Idris).
melihatkan mereka membuatkan aku tidak sabar untu menempuh hari bahagia ku. selamat
menempuh alam pertunangan Dilah dan Selamat berbahagia Bazilah n Sarah.

No comments:

Post a Comment