Monday, August 17, 2009

UsTaZ AkHiL & WaHeDa

Malam tadi ketika menaip aktiviti pu3 yang berlangsung pada siangnya sambil menonton berita di tv3, aku akak terkejut (sikit la tak banyak) tentang berita perkhawinan ustaz akhildengan penyanyi bertudung popular wahida. erm.... pada satu ketika dulu, industri hiburan pernah la digemparkan dengan'GOSIP' percintaan kedua artis ini. masing-masing menafikan hal ini. akak wahida ni menagis2 menafikan... berita mereka tersiar disetiap media massa yang ada kat malaysia ni, di paper matro, sinar di tv, dirancangan melodi, kat tv 9 pun aku pernah tengok... aku tak de la ambil serius hal ni... dengar gitu-gitu ja... tak lama lepas tu keluar pulak berita yang isteri ustaz popular ni membuat pendedahan di rancangan nasi lemak kopi o di tv9. erm.... dalam hati aku cuma kata itu lah lumrah kehidupan artis... tak heran la kalau situasi mcm ni berlaku.
Kadang-kadang gosip-gosip ni akan menjadi realiti... mcm mana cuba dielak pun akhirnya menjadi ketahuan org juga.. sebenarnya, bukan isu perkhawinan mereka yang aku nak ulaskan. tetapi aku nak bagi pendapat la tentang mereka ini. masa aku form6 dulu, adik aku yang no 2 tu ada la bawa balik mp3 ceramah ustaz akhil.( dari mana dia dapat aku pun tak tau) so sambil main game kat pc aku pun pasang la ceramah tu.. aku tak pasti ceramah itu berkenaan dengan apa.yang pasti dalam ceramah itu, dia ada mengata waheda dengan menyanyikan lagu popular k.waheda. "mazakara, tergedik! tergedik! tergedik!" yang asalnya "wakata! wakata! wakata!" erm... itu la mengata orang lagi... kan dah jadi bini.. hehehehe. so... korang boleh fikir sendiri la ye... kepada ustaz n kakak waheda yang ada terbaca blog saya ni saya minta maaf banyak2 dan mendoakan kalian berdua berbahagian selamanya.

No comments:

Post a Comment