Wednesday, August 12, 2009

TIADA LAGI CINTA




sesuai ke ha tajuk ni.... boleh kot! korang jangan salah sangka lak! story yang aku nak tulis ni bukan ada kena-mengena dengan aku. cerita cinta sahabat aku. tapi terkena juga la dengan aku. hehehehehe
mesti sedihkan bila orang yang kita cinta, kita sayang, yang kita harapkan boleh menjaga,membimbing kita akan mengikat tali pertunangan dengan orang lain ka. nak buat macam mana, dah bukan jodoh kita. aku cukup mengerti lah dalam hal ini sebab aku juga pernah melalui apa yang sahabat ini lalui,
kadang-kadang terlintas beberapa soalan di kotak pemiliran, dimana silapnya situasi ni berlaku! salah kitakah? salah diakah? salah orang ketiga? entah la...
mungkin ada hikmah disebalik apa yang terjadi. antaranya:
1.mungkin ms couple bukan main caring lagi, bila dah khawin dia sepak terajangnya kita.
2.mungkin keluarga dia/kita tak dapat nak terima diri dia/kita seadanya.
3.mungkin dia tu suami/isteri orang yang kita tidak mengetahuinya... (kes nanya ni)
4.mungkin dah memang bukan jodoh kita...
kepada SAHABAT semoga tabah menghadapi ujian tuhan ini. mungkin kamu akan mendapat yang lebih baik daripada si DIA.




No comments:

Post a Comment