Thursday, July 2, 2009

pendidikan tinggi 1


Sekolah Menengah Kebangsaan Alang Iskandar, 34300 Bagan Serai, Perak Darul Ridzuan

aku sekolah kat sini dari tahun 2003-2004 dalam tingkatan 6 (STPM). uniform aku tudung n baju putih n kain unggu gelap. kasut hitam. untuk student lelaki pulak semua putih kecuali kasut. tapi sekarang student f6 smai baju sek punya la cantik.... kuning kain hitam... tak aci btl.... leh pakai kain lincin lak tu.. aku dulu kalau pakai kain lincin jangan harap la nak dapat masuk dalam sek.

Masa f6 dulu aku dalam aliran ekonomi. tapi mula2 daftar dulu depa bagi aku kelas geografi... aku mengeras2 tak mau masuk kelas tu. bukan sebab aku tak leh nak serasi dengan bdk2 kelas tu tapi aku memang tak minat langsung dengan subjek georafi. aku p sekolah naik baik. tambang masa tu 75sen. tapi budak sekarang tak main la naik2 bas ni.. semua dah pakai motor

gambar kat sebelah ni.... adalah kawan paling rapat dengan aku. 2 orang daripada kami telah pun mendiri kan rumah tangga. nak tau yang ne? yang paling kiri n yang sebelah kanan aku tu. dia orang ialah hafsah n fai. leare( paling kanan) sekarang jadi seorang editor kt kl. fazilah lak keje kilang. masa sek dulu mcm2 aku join n pegang jawatan antaranya:
Pengerusi Kelab Pengguna Sekolah
Setiausaha Majlis Ketua Tingkatan
AJK Pergerakan Puteri Islam Sekolah

aku juga ada mewakili sekolah dalam beberapa pertandingan:

forom remaja dan pertandingan pidato piala menteri besar perak (no2 daerah)

No comments:

Post a Comment