Thursday, July 9, 2009

TeRiMa KaSih CiNtA

Tersadar didalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu
Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu
Tanpamu tiada berarti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekapan tanganmu
Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakiti
muouuwwww...ouuwwww...
Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku oouuwww
Kesalahanku yang pernah menyakitimu


wah romentik lak aku kali ni.... aku saya memilih lirik lagu terima kasih cinta nyanyian afgan artis dari indonesia sebagai pembuka kata hari... sebenarnya lagu ni tak de la membawa apa-apa makna untuk ku... aku saja suka dengar lagu ni. kali ini aku nak bercerita tentang aku & cinta... Wah tajuk boleh buat drama. hehee

Macam mana nak mula yek..... aku stat mengenali apa itu cinta seawal tingkatan satu. korang mesti tau kan ketegori pe cinta ini.... pandai, ia dipanggil CINTA . hahahaha. budak laki tu sebelah kelas aku. dah nama pun cinta monyet, compom la tak lama..... hubungan kami bertahan 4 bulan ja.... lawak bila kenang kembali... lepas tu aku malas nak bercinta2 (lagi pun tak de sapa yang nak kan aku huhuhuhhu.... masa aku form3 aku ada la terpaut hati dengan seorang senior ni, rupa tak de la handsome sgt tapi boleh la... aku tak pun menyatakan hasrat hari ku kat dia.. malas la, (sebenarnya takut kena rejek). sampai la aku tamat SPM, tak de siapa bertahta dihati.....

Macam yang pernah aku ceritakan, lepas SPM aku sambung study kat SMKAI (form 6) masa ni cinta berputik kembali. aku berkenalan dengan seorang lelaki muda setahun dari aku (macam mana leh tersangkut tah) cinta kami pun tak tahan lama (tarikh luput dah tiba) aku naik je upper6 n dia pun abis study... kami berpisah.

pastu aku couple lak dengan seorang lelaki yang lebih berusia daripada aku, cinta aku putus
sekali lagi kerana family aku n dia tidak merestui habungan kami.Broken Heart Myspace Comments masa aku nak exam STPM. sadis betul....
Tamat STPM aku study kat KIDR. masa ni aku ada couple dengan mamat pantai remis. lama gak hubungan aku dengan dia... ada la dalam 3 thn... tak de sapa yang tahu. huis..... tapi tahun ke 3 cintaan kami, org yang aku pernah suka masa form3 dulu datang mengetuk pintu hati ku.... AH......AKU DALAM DILEMA...... jenuh juga aku nak buat keputusan..... setelah timbang tara di buat, aku mengambil keputusan untuk meninggal kan mamat pantai remis dan bersama brother.... tapi hubungan aku dgn bro.senior ni pun tah hapa2... aku bagai di gantung tanpa tali....
Masa aku di tahun akhir perngajian ku (KIDR KUALA KANGSAR) cinta ku masih tergantung..... sehinggalah pada 18/7/08 aku mengambil keputusan untuk menerima cinta baru bersama bakal tunang ku sekarang.....(sebelum tarikh tu ada ceritanya lagi... panjang sangat kalau nak cerita.. nanti aku buka tajuk lain untuk cerita masa yang ni....) masa aku dalam lebih kurang 4 bulan menjalin cinta dengan tam, aku dapat berita bahawa bro.senior akan melangsungkan perkhawinannya..... sedihnya aku kena tipu selama ni..........................

Prinsip aku mudah dalam bercinta ni.... sekali kita gagal dalam percintaan tak permakna kita tidak boleh/akan bertemu cinta lagi...... cari la ia sehingga temui cinta yang sejati.

Love Myspace Comments


to MOHAMAD RASTAM ZAHURI, i love you

No comments:

Post a Comment